امداد موتور سیار،تعمیر موتور در محل
نوشته شده توسط : ادمین

موتور سیکلت ها جز وسایلی هستند که با استفاده از آنها می توان در سریع ترین زمان ممکن به مقصد رسید. به همین خاطر در شهرهای بزرگی مثل تهران که میزان ترافیک  در آنها بسیار زیاد است افراد برای جابجایی و زود رسیدن به محل کار خود از موتور استفاده می کنند .

همچنین چون امروزه قیمت خودرو ها بسیار بالا می باشد همه افراد توانایی خرید خودرو را ندارند به همین منظور افراد برای این که بتوانند راحت به محل کار خود برسند و هزینه کرایه ماشین را پرداخت نکنند به خرید موتور روی می آورند.

اینگونه از وسیله ها حتی اگر دچار خرابی نیز شوند موجب خسارت زیادی به صاحبان خود نخواهند شد. در گذشته که امداد موتور وجود نداشت اگر یک فرد موتور آن در جاده ای دور از شهر خراب می شد مجبور بود برای حمل موتور یک ماشین باری کرایه کند که چنین کاری هم وقت گیر بود و هم هزینه زیادی برای صاحب موتور به همراه داشت. اما خوشبختانه امروز امداد موتورهای زیادی وجود دارند که می توانند هنگام خرابی به کمک موتور سواران بیایند.

امداد موتور سیار

امداد موتور سیار

بسیاری از افراد هستند که هنوز با امداد موتور سیار آشنایی ندارند. به همین منظور هرگاه موتور آنها دچار خرابی می شود وقت و هزینه زیادی پرداخت می کنند تا موتور را به تعمیرگاه ببرند.

اگر شما نیز موتور دارید و دچار خرابی می شود نیاز نیست هر گاه که خراب شد با استفاده از هزینه زیادی آن را تا تعمیر گاه برسانید. زیرا تنها کافی است با امداد موتور سیار تماس بگیرید. در این صورت موتور شما در هر کجایی که خراب شود تعمیر کارانی به محل اعزام می شوند که می توانند آن را تعمیر کنند.

بنابراین از این به بعد موتور شما در هر کجایی که دچار خرابی شد نیاز نیست که آن را حرکت دهید بلکه بهتر است در همان جا بمانید و با امداد موتور سیار فرامرز تماس بگیرد. در این صورت ماهرترین تعمیرکاران برای حل مشکل شما به محل خرابی موتور مراجعه می کنند. و می توانند در کمترین زمان ممکن وسیله شما را تعمیر کنند تا شما بتوانید سر وقت به محل مورد نظر خود برسید. در واقع می توان گفت با وجود امداد موتور سیار خرابی موتور ها دیگر نمی تواند شما را از کارتان باز دارد.

تعمیر موتور در محل

تعمیر موتور در محل

خیلی از افراد تصور می کنند که هنگامی که یک موتور سیکلت خراب می شود تنها زمانی می توان آن را به خوبی تعمیر کرد که در تعمیرگاه باشد. اما بهتر است بدانید این فکر کاملا اشتباه می باشد.

زیرا زمانی که شما با امداد موتور سیار تماس می گیرید و علت خرابی را شرح می دهید آنها ماهر ترین فرد را در زمینه تعمیر به همراه وسایل مورد نظر به محل اعزام می کنند تا مشکل موتور شما را به بهترین نحو ممکن برطرف کنند. همچنین بهتر است بدانید که تعمیر موتور در محل مزایای بسیار زیادی دارد که ما در اینجا بعضی از آنها را برای شما بیان کرده ایم.

صرفه جویی در هزینه

هرگاه موتور یک فرد در محلی دور از شهر خراب شود او مجبور میشود که برای جابجایی آن و رساندنش به یک تعمیر گاه ماشین کرایه کند. همانگونه که میدانید هزینه کرایه ماشین ها نیز بسیار بالا می باشد.

بنابراین چنین شخصی باید علاوه بر هزینه تعمیر هزینه کرایه ماشین را نیز پرداخت کند. که همین امر موجب می شود او مجبور به پرداخت هزینه بسبار زیادی حتی برای یک خرابی کوچک شود. اما در صورتیکه موتور در محل تعمیر شود او هزینه کرایه ماشین را پرداخت نمی کند و تنها هزینه خرابی را پرداخت خواهد کرد که همین امر موجب کاهش هزینه های او خواهد شد.

صرفه جویی در وقت

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم یکی از مهم ترین اهدافی که افراد به خاطر آن موتور خریداری می کنند این این است که بتوانند سروقت در محل هایی که میخواهد حضور یابند. حال تصور کنید فردی یک قرار مهم کاری دارد و برای این که بتواند سروقت در محل قرار حاظر شود از موتور استفاده می کند.

اما موتور آن در بین راه خراب شود چنین فردی بسیار تحت فشار قرار می گیرد. زیرا اگر بخواهد موتور را به تعمیر گاه برساند تا آن را تعمیر کنند هیچگاه نمی تواند در زمان مقرر به محل قرار برسد. اما اگر موتور آن در محل تعمیر شود می تواند با کمی تاخیر حتما به قرار خود نیز برسد. زیرا دیگر نیاز نیست که وقت خود را صرف رساندن موتور به تعمیرگاه کند.

ریسک کمتر

گاهی اوقات ممکن است موتور افراد در شب و یک جاده خلوت خراب شود. در اینگونه از مواقع نمیتوان به هر فردی اطمینان کرد که ما را به همراه موتورمان به تعمیرگاه برساند. زیرا ریسک چنین کاری زیاد است و ممکن است موتور ما با سرقت برود. اما اگر افراد با امداد موتور سیار تماس بگیرند و نیروهای آنان به محل اعزام شوند بدون هیچ خطری آنان می توانند بعداز رفع مشکل موتور خود به محل موردنظر برسند بدون این که هیچ گونه خطری آنان را تحدید کند.

در چه موقعی باید از امداد موتور سیار استفاده کنیم؟

امداد موتور سیار

خیلی از افراد هستند که معمولا این سوال را مطرح میکنند که در چه مواقعی میتوان از امداد موتور سیار استفاده کرد. بنابراین بهتر است بدانید که استفاده از امداد موتور سیار محدودیت ندارد و هرگاه که موتور شما خراب شود میتوانید از امداد موتور سیار استفاده کنید. ما برای آشنایی شما این مواقع را در اینجا بیان کرده ایم.

هنگام تصادفات

هرگاه یک موتور سوار با وسیله ای دیگر تصادف میکند و موتور آن دچار خرابی میشود. او میتواند برای این که موتورش سریع تر تعمیر شود با امداد موتور سیار تماس بگیرد. زیرا در اینگونه از مواقع امداد موتور سیار حتما برای تعمیر موتور او به محل مورد نظر مراجعه خواهد کرد. در اینگونه از مواقع معمولا افراد به خاطر شوکی کعه به آنها وارد شده است نمیتوانند به خوبی تصمیم بگیرند بنابراین بهترین انتخاب تماس با امداد موتور می باشد.

هنگام خرابی موتور در یک جاده دور افتاده

معمولا موتور ها وسایلی هستند که افراد از آنها برای رسیدن به مقاصد گوناگون استفاده میکنند. به همین خاطر احتمال خرابی موتور سیکلت ها در جاده های دور از شهر بسیار زیاد است. هنگامی که موتور افراد در اینگونه از مکان ها خراب میشود آنها بسیار درمانده میشوند. زیرا تصور میکنند راهی برای تعیمر آنها بجز کرایه یک ماشین باری وجود ندارد. اما بهتر است بدانید در اینگونه از مواقع بهترین تصمیم تماس با امداد موتور سیار می باشد. زیرا آنان میتوانند در سریع ترین زمان ممکن خود را به شما برسانند و مشکل موتورتان را حل کنند.

هنگام خرابی موتور در یک شهر غریب

گاهی اوقات ممکن است تنها وسیله نقلیه افراد یک موتور سیکلت باشد. معمولا اینگونه از افراد از موتور خود برای انجام همه کار ها حتی رفتن به یک شهر دیگر نیز استفاده میکنند. اگر موتور افراد در یک شهر غیر از شهر خودشان خراب شود چون آنان تعمیرگاهی را نمی شناسند و با فردی نیز آشنا نیستند. ممکن است بسیار نگران شوند. اما به اینگونه از افراد توصیه میشود که در اینگونه از مواقع حتما به امداد موتور سیار زنگ بزنند. زیرا از این طریق میتواند به راحتی موتور خود را تعمیر کنند.

هنگامی که برای رستوران ها کار می کنید

امروزه افراد زیادی هستند که با استفاده از موتور خود برای رستوران ها کار میکنند و غذاهای سفارش شده به آن رستوران را به دست مشتریان می رسانند. این گونه از افراد اگر هنگام حمل غذا موتورشان خراب شود نمی توانند موتور خود را به تعمیر گاه برسانند. زیرا در این صورت غذای مشتری خراب میشود. به همین خاطر بهترین انتخاب برای آنان میتواند تماس با امداد موتور سیار باشد. زیرا در اینگونه از مواقع امداد موتور خیلی سریع به کمک این افراد می شتابد و مشکل آن ها را برطرف می کند.

هنگامی که افراد پیک موتوری هستند

معمولا افرادی که با استفاده از موتور خود در پیک مشغول به کار هستند روزانه مجبور می شوند با استفاده از موتور به مکان های مختلفی بروند و همین امر موجب میشود که موتور آنان بسیار خراب شود. گاهی اوقات بسته های مهمی همراه آنان است وگم شدن آن می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. در اینگونه از مواقع اگر موتور آنان دچار خرابی شود برای کاهش احتمال گم شدن بسته بهتراست که حتما با امداد موتور سیار تماس بگیرند تا موتور آنان را در محل تعمیر کند.

امداد موتور شبانه روزی

امداد موتور شبانه روزی

بسیاری از افراد هستند که فکر میکنندتنها اگرموتور آنها در طول روز خراب شود می توانند با امداد موتور تماس بگیرند. اما به هیچ وجه چنین چیزی درست نمی باشد. زیرا امداد موتور های شبانه روزی در طول تمام شبانه روز آماده به خدمت هستند و هرگاه شما با آنان تماس بگیرید در دسترس می باشند و به کمک شما می آیند.

بنابراین دیگر اگر موتور شما حتی در نیمه های شب نیز خراب شود نیاز نیست تا صبح صبر کنید و سپس اقدام به تعمیر آن بکنید. زیرا تنها با یک تماس در هر زمان از شبانه روز می توانید به کمک امداد موتور شبانه روزی موتور خود را تعمیر کنید.

شیوه کار امداد موتور های شبانه روزی با این گونه است که آنان افراد ماهر زیادی را در زمینه تعمیر موتور سیکلت استخدام می کنند و یک عده از آنان در روز کار می کنند و عده دیگر از آنان به صورت شیفت شب مشغول به کار می باشند. به همین خاطر نیاز نیست که فکر کنید چون تعمیرکاران خسته هستند ممکن است درشب موتور شما را به خوبی تعمیر نکنند.

خدمات تعمیرکار موتور سیکلت سیار

تعمیر کاران موتور سیکلتی که در امداد موتور سیکلت های سیار کار می کنند معمولا افراد بسیار ماهری هستند. که می توانند خدمات بسیار زیادی را به افراد گرفتار به خاطر خرابی موتورهایشان ارائه دهند. ما در اینجا بعضی از این خدمات را به شما معرفی کرده ایم.

تعمیر تخصصی موتور سیکلت ها

اینگونه از تعمیر کاران می توانند موتور های خراب شده شما را به صورت تخصصی تعمیر کنند. چون آنان افراد بسیار ماهری هستند برایشان ایرانی بودن و یا خارجی بودن موتور خراب شده مهم نمی باشد. بنابراین اگر موتور شما یک برند خارجی هست و خراب شده است نیاز نیست نگران باشید زیرا آنان میتوانند آن را تعمیر کنند .

پنچرگیری موتور سیکلت در محل

پنچر شدن موتور ها یک مشکل رایج می باشد که ممکن است برای همه موتور سواران به وجود آید. همانگونه که میدانید چون موتور سیکلت ها جایی برای نگهداری زاپاس ندارند اگر پنچر شوند می توانند مشکلات زیادی را برای صاحبان خود به وجود اوند.

همین امر موجب شده است یکی از مهم ترین خدماتی که تعمیر کاران سیار امداد موتور ها به افراد ارائه می دهند پنچرگیری موتور در محل باشد. در اینگونه از مواقع شما می توانید با تماس با امداد موتور به راحتی مشکل خود را برطرف کنید.

آچارکشی موتورسیکلت

امداد موتور شبانه روزی

آچارکشی موتور سیکلت نیز یکی دیگر خدمات مهمی است که توسط تعمیرکاران امداد موتور سیار فرامرز به مشتریان ارائه می شود. به واسطه چنین کاری افراد می توانند مشکلات زیادی که در موتور سیکلت آنان وجود دارد را به این گونه از افراد بسپارند.

شماره امداد موتور سیکلت

شماره امداد موتور سیکلت

خیلی از افراد هستند که به احتمال زیاد با خواندن این مقاله دوست دارند که از خدمات امداد موتور سیکلت سیار استفاده کنند. اما بسیاری از این افراد نمی دانند که چگونه می توان با امداد موتور سیار ارتباط بگیرند.

اگر شما نیز جز این افراد هستید. بهتر است بدانید با سرچ کردن در گوگل می توانید با مراکز مختلفی در این رابطه آشنا شوید و شماره آنان را به دست آورید . به همین خاطر اولین کاری که شما در هنگام خرابی موتورتان باید انجام دهید این است که ابتدا به گوگل مراجعه کنید و یک مرکز معتبر را برای تماس با آن انتخاب کنید. سپس شماره آن را در سایت پیدا کنید و برای رفع مشکل خود با آن تماس بگیرید.

هزینه تعمیر موتور سیکلت در محل

هزینه تعمیر موتور سیکلت در محل

بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند هزینه تعمیر موتور در محل بسیار زیاد است. به همین خاطر بسیاری از آنان حتی هنگام خرابی موتور خود ونیاز مبرم به تعمیر موتور در محل نیز با امداد موتور های سیار تماس نمی گیرند.

اما بهتر است بدانید که هزینه تعمیر موتور سیکلت در محل به هیچ وجه زیاد نیست و قرار نیست از شما هزینه اضافی دریافت شود. به همین خاطر هرگاه در رابطه با موتور خود با مشکل مواجه شدید نیاز نیست به خاطر نگرانی بابت هزینه از تماس با امداد موتور خود داری کنید.





:: برچسب‌ها: امداد موتور سیار،تعمیر موتور در محل ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: